FingerLakes1.com Forums
Page 2 of 3 < 1 2 3 >
Topic Options
#867523 --- 08/24/08 08:58 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: ]
nymmamma Offline
Silver Member

Registered: 01/19/08
Posts: 11501
Loc: at the game
That last one just shook the house.
_________________________
Worry looks around, Sorry looks back, Faith looks up.
VERITAS!

Top
FingerLakes1.com
#867526 --- 08/24/08 08:59 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: ]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: Barbara
SHOOT here we go again.... thundering and lightening


Sam and Aunt Bea shut down all the electronics for a while and I did up all the golf score cards on the laptop. I had enough lightning strikes up here for 3 lifetimes. I do love a good thunderstorm though.

Top
#867527 --- 08/24/08 09:00 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
Anonymous
Unregistered


HI SAMUEL and AUNT BEA!!!
Glad to see you made it through the storm

Top
#867528 --- 08/24/08 09:01 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
nymmamma Offline
Silver Member

Registered: 01/19/08
Posts: 11501
Loc: at the game
Aha...so we were right. Sam hooked up w/Aunt Bea. Man, that didn't take long. She chased you like a coon dog.
_________________________
Worry looks around, Sorry looks back, Faith looks up.
VERITAS!

Top
#867529 --- 08/24/08 09:02 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: nymmamma]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: nymmamma
Aha...so we were right. Sam hooked up w/Aunt Bea. Man, that didn't take long. She chased you like a coon dog.


Tell me about it.....

Top
#867530 --- 08/24/08 09:03 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY


Now ain't that perty.

Top
#867531 --- 08/24/08 09:03 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
nymmamma Offline
Silver Member

Registered: 01/19/08
Posts: 11501
Loc: at the game
It's your story Sam.
_________________________
Worry looks around, Sorry looks back, Faith looks up.
VERITAS!

Top
#867532 --- 08/24/08 09:04 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
Anonymous
Unregistered


HOLY CRUD CAKES BATMAN

Top
#867533 --- 08/24/08 09:04 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
nymmamma Offline
Silver Member

Registered: 01/19/08
Posts: 11501
Loc: at the game
Originally Posted By: Samuel


Now ain't that perty.

My dogs don't think so.
_________________________
Worry looks around, Sorry looks back, Faith looks up.
VERITAS!

Top
#867534 --- 08/24/08 09:05 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: nymmamma]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: nymmamma
It's your story Sam.


It's pretty funny, but not for print. Mods would ban me like Astoria.

Top
#867536 --- 08/24/08 09:06 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
nymmamma Offline
Silver Member

Registered: 01/19/08
Posts: 11501
Loc: at the game
Lemme guess...it was Aunt Bea's peach pie.
_________________________
Worry looks around, Sorry looks back, Faith looks up.
VERITAS!

Top
#867537 --- 08/24/08 09:07 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Oscar always wants to go outside in the chicken barn, where he sits there trembling. Don't understand him at all. We try to sit by him and he just wants out.

Top
#867538 --- 08/24/08 09:09 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: nymmamma]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: nymmamma
Lemme guess...it was Aunt Bea's peach pie.


Not bad.....it was a home made, hand delivered meal while I was working. Complete with hot coffee. Hooked me in like a fish. Can't say the rest. Aunt Bea would blush.

Top
#867561 --- 08/24/08 09:43 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
Sovereign King Offline
Senior Member

Registered: 05/29/08
Posts: 3506
Loc: Auditioning on Broadway
Originally Posted By: Samuel


Holy crap... Did you check for the Delorian where that struck? I would the name Astoria back...

Top
#867563 --- 08/24/08 09:47 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Sovereign King]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: Sovereign King
Originally Posted By: Samuel


Holy crap... Did you check for the Delorian where that struck? I would the name Astoria back...


No I did not. That one appears to be in Florida, but it's like the one that hit my house. WHILE I HAD THE FAUCET RUNNING AND GETTING A DRINK OF WATER!!! BIG BLUE STREAK!!! Ain't been right since. Maybe thats why I need glasses now.

Top
#868639 --- 08/26/08 02:24 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
IMHO Offline
Member

Registered: 05/25/08
Posts: 414
Loc: yates county, ny

Can you still play the trumpet since the lightning struck, Samuel?

I've never been able to play the trumpet since it struck my place.
_________________________
IMHO, my opinion is always right ;-)
Penn Yan website links: http://www.pennyanfbc.com/pennyan.html

Top
#868644 --- 08/26/08 02:29 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: IMHO]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: IMHO

Can you still play the trumpet since the lightning struck, Samuel?

I've never been able to play the trumpet since it struck my place.


Most certainly I can still play. I'm starting up again with the Stobie Band next week. Why can't you play? Did the lightning melt your horn? Go get it, or another one and limber up the chops. You can join Uncle Sam's Moonshine Jazz Band.

Top
#868648 --- 08/26/08 02:33 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
IMHO Offline
Member

Registered: 05/25/08
Posts: 414
Loc: yates county, ny
Samuel,Do you think it might be because I couldn't play the trumpet before the lightning strike?
_________________________
IMHO, my opinion is always right ;-)
Penn Yan website links: http://www.pennyanfbc.com/pennyan.html

Top
#868649 --- 08/26/08 02:34 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: Samuel]
pyalum Offline
Senior Member

Registered: 04/21/07
Posts: 1472
Loc: On my cloud
Originally Posted By: Samuel
Originally Posted By: Sovereign King
Originally Posted By: Samuel


Holy crap... Did you check for the Delorian where that struck? I would the name Astoria back...


No I did not. That one appears to be in Florida, but it's like the one that hit my house. WHILE I HAD THE FAUCET RUNNING AND GETTING A DRINK OF WATER!!! BIG BLUE STREAK!!! Ain't been right since. Maybe thats why I need glasses now.


With the palm tree, I thought maybe you lived on the south side of Potter.

Top
#868650 --- 08/26/08 02:34 PM Re: How about that Thunder and Lightening?!?!?! [Re: IMHO]
Samuel Offline
Senior Member

Registered: 02/07/08
Posts: 4495
Loc: Potter, NY
Originally Posted By: IMHO
Samuel,Do you think it might be because I couldn't play the trumpet before the lightning strike?


Dang it!! You tricked me. I was looking for a new recruit.

Top
Page 2 of 3 < 1 2 3 >