FingerLakes1.com Forums
Page 8 of 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8
Topic Options
#323457 --- 08/24/06 06:04 PM Re: Weirdest Food combo's
VM Smith Offline
Diamond Member

Registered: 11/29/05
Posts: 38160
Loc: Ship of Fools
Quote:

i eat cheetos in baked beans LOL.. only once in a while tho




I think that I'm gonna hurl.
_________________________
If you vote for government, you have no right to complain about what government does.

Top
FingerLakes1.com
#323458 --- 08/24/06 07:16 PM Re: Weirdest Food combo's
UKNFOAD Offline
Senior Member

Registered: 03/25/03
Posts: 1718
not that it matters much but i meant the cheese puffs, not the hard cheetos.

dont mess with pms vm LOL

Top
#323459 --- 08/24/06 11:32 PM Re: Weirdest Food combo's
reilley Offline
Silver Member

Registered: 01/18/05
Posts: 11744
Loc: between here and there
ewwwweeee
_________________________
remember the smile



Top
#323460 --- 08/25/06 03:07 AM Re: Weirdest Food combo's
Scrapbookingchic Offline
Member

Registered: 04/29/06
Posts: 66
I'm not sure if this counts but I love tuna fish sandwiches with chunks of dill pickles! YUM! But it has to be on toast not just sliced bread.


Edited by Scrapbookingchic (08/25/06 03:09 AM)

Top
#323461 --- 08/25/06 11:34 AM Re: Weirdest Food combo's
Sparkey Offline
Diamond Member

Registered: 01/07/06
Posts: 22788
Loc: Seneca Falls
Quote:

I'm not sure if this counts but I love tuna fish sandwiches with chunks of dill pickles! YUM! But it has to be on toast not just sliced bread.





mmm tuna on toast!!
_________________________
"Don't Hate..Educate"

Top
#323462 --- 08/26/06 12:47 AM Re: Weirdest Food combo's
UKNFOAD Offline
Senior Member

Registered: 03/25/03
Posts: 1718
yeah i like relish in tuna.... i dont like seafood, really....

Top
#323463 --- 08/26/06 06:39 AM Re: Weirdest Food combo's
VM Smith Offline
Diamond Member

Registered: 11/29/05
Posts: 38160
Loc: Ship of Fools
Quote:

not that it matters much but i meant the cheese puffs, not the hard cheetos.

dont mess with pms vm LOL




Just kidding, actually. I can probably think of other things that don't look like you should eat them, but when you get right down to it, they're really satisfying. Actually, I think of them all the time.
_________________________
If you vote for government, you have no right to complain about what government does.

Top
#323464 --- 08/27/06 05:39 PM Re: Weirdest Food combo's
E. Mousie Offline
Gold Member

Registered: 09/23/04
Posts: 15851
Loc: in my suite in the bookcase!
Quote:

ethan wanted turkey and peanut butter sandwich...and ...he got it ....ick...then after he ate all of that he wanted turkey and strawberry jam sandwich.... yep he ate all of that too.... for a snack he got the fluff out and spooned it in a bowl and used it as a dip with cheetoos ...yuk




proves it again, kids have got cast iron tummies(most of em)
_________________________
sanity......hmmm, I can't even remember what that is!

Top
Page 8 of 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8